Діти в суспільстві найбільш вразливі.

Діти, права яких порушуються часто стають соціально і психологічно дезадаптованими.

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!  

ВИ ПОВИННІ ЗНАТИ :

1.  З ким приятелює ваша дитина.

2. Де проводить вільний час.

3. Чи не пропускає занять у школі.

4. У якому вигляді або стані повертається додому.

 

ШАНОВНІ  БАТЬКИ!

 НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ДІТЯМ  І ПІДЛІТКАМ :

1. Йти з дому на довгий час.

2. Ночувати у малознайомих для вас осіб.

3. Залишатися надовго вдома без нагляду дорослих, родичів на тривалий час вашої відпустки.

4. Знаходитися пізно ввечері і вночі на вулиці, де вони можуть стати жертвою насильницьких дій дорослих.

5. Носити чужий одяг.

6. Зберігати чужі речі.

 

ШАНОВНІ  БАТЬКИ ! ВИ ЗОБОВ’ЯЗАНІ ПОМІТИТИ І ВІДРЕАГУВАТИ,КОЛИ:

- в домі з’явилися чужі речі (виясніть, чиї вони);

- в домі є запах паленої трави або синтетичних речовин (це може свідчити   про куріння сигарет із наркотичними речовинами);

- в домі з’явилися  голки для ін’єкцій, дрібні частинки рослин, чимось вимащені бинти, закопчений посуд (це може свідчити про вживання наркотичних препаратів);

- відбулася швидка зміна зовнішнього вигляду та поведінки дітей: порушилася координація рухів, підвищилася збудженість або в’ялість, з’явилися  сліди від заштриків на венах, розширення зіниць тощо (це може свідчити про вживання дитиною наркотичних речовин).

ДО КОГО МОЖНА ЗВЕРНУТИСЬ?

У житті кожного з нас виникають проблеми, подолати які поодинці важко, а деколи – неможливо. Важливо, щоб в такий момент поряд опинилися люди, здатні не просто вислухати і зрозуміти, але і надати дієву допомогу.

ТЕЛЕФОНУЙ!
ТЕБЕ ВИСЛУХАЮТЬ! ЗРОЗУМІЮТЬ! ПІДТРИМАЮТЬ!

·         - Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96

·        -  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в.              к.8, тел. 228-87-83

·        - Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел .234-83-68

 

Національна «Гаряча лінія» з питань запобігання насильству у сім’ї та захисту прав дітей

0-800-500-33-50, 386 – для абонентів «Київстар» та МТС
Графік роботи
у робочі дні з 9.00 до 20.00
у суботу з 9.00 до 16.00
безкоштовно з міських телефонів,
з міських таксофонів нового зразку,
з мобільних телефонів операторів «Київстар» та МТС

Національна «Гаряча лінія» з питань запобігання  торгівлі людьми
0-800-500-22-50, 386 – для абонентів «Київстар» та МТС
Графік роботи
у робочі дні з 9.00 до 20.00
у суботу з 9.00 до 16.00
безкоштовно з міських телефонів,
з міських таксофонів нового зразку,
з мобільних телефонів операторів «Київстар» та МТС

Національна «Гаряча лінія» з проблем ВІЛ/СНІД
0-800-500-45-10
Графік роботи
цілодобово
безкоштовно з міських телефонів,
з міських таксофонів нового зразку

БЕЗКОШТОВНО, АНОНІМНО, КОНФІДЕНЦІЙНО.

 


Скачать
ПОЛОЖЕННЯ про батьківські збори та батьк
Adobe Acrobat документ 160.9 KB
Скачать
План педагогічного всеобучу на 2017-2018
Adobe Acrobat документ 151.3 KB
Скачать
Матеріали для роботи з батьками 1-4 кл..
Adobe Acrobat документ 1.2 MB

 ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА УЧНІ ШКОЛИ. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА СЛІДУЮЧІ ВІДЕОМАТЕРІАЛИ!


СПИСОК ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ БАТЬКІВ


До вашої уваги література для “читаючих” батьків. Тут зібрані найкращі книги з психології про виховання. Автори в доступній формі, з прикладами, поділяться з вами секретами успішної взаємодії з дітьми.

Я зрозумів, що дітей треба любити не тільки красиво, але з почуттям глибокої відповідальності за їхнє майбутнє, їх треба любити всім своїм життям, треба любити їх постійно. А це означає – піклуватися про них, про кожного з них, не тішити їх байками про “світле майбутнє”, а вдихнути в них мужність боротися проти темряви, вчити їх самостійно будувати, покращувати життя для себе і для інших». Такий висновок автора книги – Ш.А.Амонашвілі, який зробив спробу осмислити своє багате педагогічне життя з метою простежити за зародженням і становленням в ньому любові до дітей.




амонашв сем воспит

Дитина не аморфна маса, а істота, що таїть у собі сили, рівних яким не знайти на всій планеті. Ця прихована в дитині сила духу, розуму і серця, якщо її довести до досконалості, стане надсилою, здатної перетворювати, збагачувати, прикрашати все навколо – і на Землі, і в Космосі, і в ньому самому. Але суть в тому і полягає, що які б сили не таїлися в дитині, сам вона нічого не зможе в собі розвинути, не зможе навіть встати на ноги, не кажучи вже про піднесення до людини. Зробити диво: зробити, виховати, створити з неї людину – серйозне завдання для мудрих, люблячих дорослих, і в першу чергу для тат і мам.




У цій книжці Ліз Бурбо приділяє увагу найважчим і разом з тим найпоширенішим проблемам і конфліктам, що виникають між батьками і дітьми. Всі питання розділені на два класи – з позиції дітей і з позиції батьків. Прості і чіткі відповіді автора роблять книгу не тільки легкою та цікавою, але і вельми корисною у практичному відношенні.






Гиппенрейтер Как

Як побудувати стосунки з дитиною? Як змусити її слухатися? Чи можна виправити стосунки, якщо вони зайшли в глухий кут? Ви знайдете відповіді на ці та інші питання, дізнаєтесь, як вирішувати їх на практиці у вашому житті. Психологи можуть рекомендувати дану книгу для читання батькам-клієнтам, адже в ній дуже просто і доступно описані головні принципи і ази виховання.





Гиппенрейтер Так


Ця книга розширює і поглиблює теми попередньої книги автора, яка стала лідером продажів завдяки рідкісному поєднанню наукової глибини і ясності викладу.
У новій книзі обговорюються, розбираються і пояснюються численні запитання, які хвилюють батьків: “Як виховувати? Як привчати до дисципліни? Як карати? Як змусити добре вчитися?”






голутвина


Чому тато, завжди такий добрий і ласкавий, так СТРАШНО кричить на маму? Чому мила собачка сусідів раптом кинулася зі страшним гавкотом? Чому крісло ночами перетворюється на страшне чудовисько? Величезний, різноманітний світ оточує дитину. У ньому стільки нез’ясовного, незрозумілого, що породжує страх. Ваша увага, турбота, бажання вислухати і зрозуміти не дадуть дитячим страхам розвинутися в фобії і неврози, розвіють їх як дим. Незамінним помічником на цьому важкому шляху стане дана книга з конкретними порадами та рекомендаціями.





Друкерман

Французьким батькам вдається виростити щасливих, ввічливих і слухняних дітей, не жертвуючи при цьому своїм дорослим життям. Чому французи, на відміну від нас, не проводять частину ночі в спробах заколисати своїх малюків? Чому вони не втручаються, коли дорослі спілкуються, і не влаштовують істерик в магазинах іграшок? Чому спокійно поводять себе в ресторанах, їдять дорослі страви і здатні без скандалу вислухати батьківське “ні”? Француженки обожнюють своїх дітей, але не дозволяють їм погубити свою фігуру, кар’єру і соціальне життя. Навіть з грудними дітьми вони виглядають модно і сексуально. Як це їм вдається? Американська журналістка Памела Друкерман, яка живе в Парижі з чоловіком-англійцем і трьома дітьми, досліджувала феномен французького виховання. У неї вийшла дуже особиста, жива, повна гумору і одночасно практична книга, яка розкриває секрети французів, чиї діти прекрасно сплять, добре їдять і не допікають своїх батьків.


зажигина
8. Зажигина М. А. «Чего не стоит делать родителям, но что они все равно делают».

Автор – професійний дитячий і сімейний психолог, багато років консультує батьків, – пише про основні психологічні проблеми, що виникають у дітей дошкільного віку (від народження до 6-7 років). Опис кожної проблеми включає в себе аналіз причин її виникнення, типових помилкових дій батьків, несприятливих зовнішніх умов, що посилюють ситуацію, а також наслідків помилок і можливих способів подолання проблем. Звідки беруться проблеми і до чого вони можуть призвести? Яка батьківське поведінка провокує їх виникнення? Чого не варто робити батькам, щоб не погіршувати ситуацію? І головне: як долати труднощі і вирішувати проблеми? Про все це розмірковує автор книги. В кінці кожного розділу наводяться відповіді на запитання батьків з даної теми.


Ибука


Автор цієї книги, до речі засновник корпорації SONY, зайнявся питаннями раннього розвитку неспроста – його власна дитина відставала у розумовому розвитку. В результаті досвіду, набутого у вихованні та навчанні своєї дитини, за допомогою фахівців він заснував «Асоціацію раннього розвитку» та школу «Навчання талантів», написав цю книгу і став одним з найвідоміших спеціалістів світу в галузі раннього розвитку дітей.




корчак


Книга відомого польського лікаря, педагога і письменника Януша Корчака “Як любити дитину” дає яскраве уявлення про істотні риси його педагогічної концепції. Корчак стверджує, що виховання, засноване на повазі до особистості дитини, безоціночне, безкорисливе і має виходити тільки з інтересів розвитку самої дитини. Саме так можна навчитися любити дітей по-справжньому.





латта снология


Найджел Латта в кращих традиціях Шерлока Холмса і його дедуктивного методу переходить від загальних порад щодо виховання дітей та підлітків до часткового – вихованню хлопчиків матерями. При цьому не важливо, йдеться про матерів-одиначок або про повні сім’ї. І не важливо, про який вік хлопчиків ми говоримо. Дана книга розглядає специфічні особливості саме хлоп’ячої фізіологи, мислення і виховання.




dochkovedenie

Чого хочуть для своїх дочок всі батьки? Чи важко знайти з дівчатками спільну мову? Як стати для дочки опорою і при цьому навчити її бути самостійною? Ви – стурбований батько, спантеличений дідусь чи опікун, чиїм турботам доручили чужих дочок? Значить, ця книга для вас.

«Дочковедение. Отцы, воспитывающие дочерей”- книга відомого психолога Найджела Латта. Його методика: реальні рішення, засновані на практичному досвіді, ефективна стратегія замість гасел і банальностей, а також незмінне почуття гумору, яке виручає навіть у безвихідних ситуаціях.


латта подросток


Автор розповість вам про те, як вижити в сім’ї з підлітком і залишитися при цьому в здоровому глузді. Він підкаже вам, що робити, коли ви вже просто на межі відчаю. Ця книга – як візит до будинку першокласного психотерапевта. Неважливо, в чому полягає проблема, – стратегії, описані в цій книзі, допоможуть вам зрозуміти, що відбувається з вашими дітьми і чим ви можете їм допомогти. Найджел Латта – психолог з 20-річним стажем, батько двох синів і визнаний фахівець в «безнадійних» випадках.





ледлофф

Жан Ледлофф провела два з половиною роки в глибині джунглів Латинської Америки разом з індіанцями племені екуана. Спілкування з цими людьми справило на неї таке сильне враження, що Жан відкинула західні уявлення про те, як людина повинна жити і виховувати дітей, і написала цю сенсаційну книгу, що стала бестселером у багатьох країнах світу. Жан підводить нас до розуміння того, що щастя – природний стан кожної людини; ми втрачаємо благополуччя тільки через непорозуміння наших істинних потреб та через неправильне виховання дітей. Жан пристрасно закликає нас прислухатися до інтуїції, розібратися в собі і забезпечити нашим дітям міцну емоційну основу, з якою можна прожити щасливе і радісне життя.


млодик


Ця книга – не посібник з експлуатації приладу під назвою “дитина” , це роздуми і спостереження досвідченого психолога, який працює з дорослими і дітьми, чиї долі , історії та приклади можуть допомогти кожному, хто хоче виростити щасливу людину, яка творить власну долю, вона про те, що треба не виховувати, а жити люблячи.




мурашова
16. Мурашова Екатерина «Понять ребенка: Психологические проблемы ваших детей». 

Книга розкриває проблеми виховання і психологічного розвитку дітей дошкільного та шкільного віку. Спираючись на точні рекомендації автора, батьки зможуть вирішити, в яких випадках слід звернутися до фахівця, а коли проблему можна вирішити самостійно. Видання покликане допомогти батькам не тільки виростити психічно здорову дитину, але й сформувати розвинену сучасну особистість з хорошим життєвим потенціалом.






некрасовы


Ця книга – голос на захист батьків, замучених нескінченними порадами, почуттям обов’язку, відсутністю часу і сил на “виховання”. Автори пропонують залишити цей важкий і, загалом, неприємний процес і почати дружити зі своєю дитиною, розуміти її, дихати нею, просто любити. Власне, в книзі і немає жодної поради і правила, але є багато тестів, ігор і віршів. А ще є ключі-підказки батькам на кожен день і майже на кожну ситуацію. Але вони тут не для того, щоб ви робили все “по книзі”, а щоб дорослі побачили світ так, як бачать його діти, – і навчилися у них бути щасливими і радісними саме зараз (а не тільки після зарплати :)




фабер


Ця книга розповідає про те, ЯК правильно спілкуватися з дітьми (від дошкільнят до підлітків). Ніякої нудної теорії! Тільки перевірені практичні рекомендації та маса живих прикладів на всі випадки життя! Автори – всесвітньо відомі фахівці в галузі відносин батьків з дітьми – діляться з читачем як своїм власним досвідом (у кожної – по троє дорослих дітей), так і досвідом численних батьків, які відвідували їх семінари.




фабер братья сестры


Після неймовірного успіху бестселера “Як говорити, щоб діти слухали, і як слухати, щоб діти говорили” читачі з різних країн почали надсилати листи А. Фабер і Е. Мазліш з проханням написати окрему книгу про взаємини братів і сестер. Батьки двох і більше дітей писали, що втомилися від нескінченних дитячих сварок, бійок, суперництва, що вони намагаються бути справедливими, але хтось з дітей все одно відчуває себе обділеним. Завдяки цій книзі ви допоможете своїм дітям: навчитися виражати негативні почуття, не завдаючи болю оточуючим; припинити ворогувати між собою і самостійно приходити до компромісу; бути самими собою, не порівнюючи себе з братами і сестрами.



Фабер учились


Унікальні стратегії спілкування, прості і доступні діалоги і прекрасні комікси допоможуть батькам і вчителям зрозуміти як привчити дітей до зосередженості, самодисципліни і зробити з них відмінників в навчанні і в житті. Завдяки цій книзі ви дізнаєтеся, як: розвинути увагу та інтерес до навчання, досягти взаєморозуміння, не вдаючись до покарань і погроз, допомогти дитині налагодити відносини з однокласниками та вчителями, привчити до дисципліни і відповідальності, мотивувати дитину на успіх і прищепити їй лідерські якості.





фабер


В своїй новій книзі автори показали, як, використовуючи свою знамениту методику спілкування, знайти контакт з дітьми перехідного віку, побудувати з ними довірчі відносини, говорити на такі складні теми, як секс, наркотики і зовнішній вигляд, допомогти їм стати незалежними, брати відповідальність за свої вчинки і приймати зважені, розумні рішення.




фуллер


Якщо ваша дитина вольова, вперта, зухвала, якщо вона завжди знаходиться в опозиції до вас і до всього дорослого світу, якщо вона вважає, що завжди права, якщо вона волелюбна і, що найголовніше – розумна і талановита, значить, ця книга – для вас. Відомий практикуючий психолог, сімейний консультант, Ендрю Фуллер свою роботу присвятив тим дітям, яких прийнято називати складними. Далеко не кожен батько готовий зізнатися навіть самому собі в тому, що його дитина, яка не піддається класичному батьківському дресируванню із серії «не роби те, що погано, а роби тільки те, що добре», підпадає під категорію “важких”. Але той, хто це зробив, просто зобов’язаний скористатися порадами Ендрю Фуллера, щоб вирішити всі свої проблеми. І найголовніше, пам’ятайте, що, на тверде переконання автора, саме з таких дітей виростають люди, здатні змінити світ, бо саме в них затаїлися якості справжнього лідера.


хоментаускас


У книзі популярно розповідається про психологічні механізми життя сім’ї. Сімейні взаємини розглядаються через призму сприйняття навколишнього світу дитиною. Автор показує, що поведінка дитини та її особистісні характеристики визначаються не тільки реальними умовами сімейного життя, але і їх сприйняттям та ступенем внутрішньої активності дитини.

Про присутність батьків учнів під час проведення ДПА

      Відповідно до п. 3.6. та 3.7. ПОЛОЖЕННЯ про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти під час проведення атестації, крім членів комісії, можуть бути присутніми особи, уповноважені місцевими органами управління освітою, та представники батьківського комітету (ради) загальноосвітнього навчального закладу. Для цього представникам батьківського комітету (ради) загальноосвітнього навчального закладу необхідно звернутись з письмовою заявою до керівника навчального закладу не менше як за три дні до початку атестації, за розглядом якої видається відповідний наказ керівника навчального закладу.

       Під час проведення атестації в одному приміщенні (аудиторії) не можуть бути присутніми більше однієї особи, уповноваженої місцевими органами управління освітою, і більше двох представників батьківського комітету (ради) загальноосвітнього навчального закладу.

     Особи, присутні під час проведення атестації, повідомляють керівника навчального закладу та відповідні органи управління освітою про випадки порушення порядку її проведення й у разі необхідності вносять свої зауваження та пропозиції до протоколу.

       Втручання у проведення атестації та у визначення її результатів особами, які не є членами комісії, НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ.